poniedziałek, 23 lipca 2012

Ogłoszenie.

Obiecałam wam odcinek dzisiaj i muszę przyznać, że nie mam dla was kompletnie nic ;(.
Na obozie bawiłam się tak dobrze, że nie miałam czasu aby cokolwiek skrobnąć do zeszytu...
Nie mam pojęcia kiedy pojawi się następny odcinek.
Jutro lub dzisiaj znów jadę do kuzynki a ona ma zepsuty komputer (echh ta burza -,-).
Przepraszam was bardzo, bo czekaliście i tak już sporo czasu i niestety będziecie musieli jeszcze trochę poczekać ;<.
Przed wyjazdem na obóz założyłam drugiego bloga z one-shotami.
Jeśli ktoś z was jeszcze na nim nie był to zapraszam do czytania pierwszego shota :).
Jeszcze raz przepraszam i do dwunastki <3.

18 komentarzy:

  1. Wróciłaś! : DD Jak miło! ;-*
    Wiedziałam, że będziesz dobrze się bawić. Rozdziałem się nie przejmuj.. chcielibyśmy wcześniej, ale.. jak na razie ciesz się wakacjami!
    Pozdrawiaaam i całuję. ;-***

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, poczekamy! ♥
    Zapraszam do mnie -----> http://im-dying-just-to-know-your-name.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Się poczeka. :D
    Zapraszam na nowe opowiadanie o LARRY STYLINSON. Jest już pierwszy rozdział. http://on-larrystylinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Halo? Gdzie cudowny rozdzialik?
    Zapraszam na nowy rozdział na:
    http://on-larrystylinson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy nowy rozdział ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A myyy tu czekamy na nowyy rozdziaaał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. [SPAM]
    Anioły od wieków stoją przy nas i obserwują. Patrzą na to, co dobre, ale i na to co złe. Są skłonni otworzyć bramy Raju przed każdym, kto się do nich zgłosi i zgodnie ze swą mądrością udzielają różnych łask. Najlepszym, absolutnie utalentowanym i obdarzonym godną podziwu lekkością pióra, wręczają złote lub platynowe szarfy, by jaśnieli ponad innymi. Innym, nie obdarzonym przez lost tak wspaniałym talentem, dają zwykłe, czarne szarfy. Są one znakiem, że ktoś coś próbuje, czegoś chce się nauczyć, ale daleka droga jeszcze przed nim. Nie jest w stanie jaśnieć niczym gwiazda nad anielskim orszakiem.
    Chcesz się przekonać, na którą szarfę zasłużyłeś? Czy powinieneś jaśnieć nad innymi, czy może z zazdrością spoglądać na tych, którzy u góry tworzą swe arcydzieła w blasku platyny? Zgłoś się! Chętnie przyjmiemy Cię w bramach Raju:
    http://raj-ocen.blogspot.com

    Anieli chętnie przyjmą w swe szeregi braci i siostry (rekrutacja otwarta).

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, świetny rozdział, jak zawsze!
    Jeśli chcesz zareklamować mojego bloga, wpadaj do mnie, z chęcią pomogę :)
    Zapraszam też do czytania, www.ho-run.blogspot.com z Niallem w roli głównej!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. "Pomyślałem, że gdybym był na jego miejscu, właśnie tego bym teraz potrzebował – nie słów pocieszenia, czy zapewnienia, że ona na mnie nie zasługiwała. Raczej po prostu kogoś, kto będzie przy mnie i nie pozwoli mi zwariować z bólu. Chciałem wtedy być kimś takim dla Harry’ego i starałem się kimś takim być."
    http://our-month.blogspot.com/
    Zapraszam na Chapter One opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kieedy wrócisz, tęsknie :(

    TEN BLOG JEST NAJLEPSZY NA ŚWIECIE, KOCHAM GOO !

    OdpowiedzUsuń
  11. "Spojrzał na mnie, a jego wzrok przepełniony był bólem. Czułem się, jak nigdy, potrzebny mu. By mógł się wynurzyć, żeby mógł nabrać powietrza do płuc. Już otwierał usta by mi powiedzieć, co leży na jego sercu, jednak (...)"

    Po więcej zapraszam na Ziall'a, gdzie jest dopiero Chapter One!
    http://final-souffle.blogspot.com (:


    ps. Dziewsczyno kiedy nowy rozdział, ja już doczekać się nie mogęęęęęę! I want!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twój pomysł na bloga. Szukając jakichś wartych uwagi opowiadań natknęłam się na setki historyjek miłosnych o One Direction.
    Zapraszam do mnie. ;) Byłoby mi miło, gdybyś podzieliła się ze mną opinią o moich opowiadaniach. ^^
    ksiazka-marionetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czeeeść! Na FF-1d.blogspot.com organizowany jest casting na współautora bloga - jeśli tylko zechcesz, możesz nim zostać! Ponad to zapraszamy również na specjalną audycje prosto z gali MTV VMA 2012 :) Z nami nigdy nie będziesz się nudzić!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy kolejny rozdział? :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie nowy rozdział w najbliższym czasie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaglądasz tu jeszcze? Jeśli tak to daj znać kiedy rozdział. Please? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam do siebie.... pomozcie mi przebrnac przez moje poczatki :( http://ifindyourlips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń